კამპანია ქალი მომხმარებლების უფლებებისათვის 2013

ქალი მომხმარებლების საკითხებზე მომუშავე ჯგუფის წევრებმა გადაწყვიტეს თითოეული ორგანიზაციის მიერ დაგეგმილი ღონისძიებების კონსოლიდაცია მოეხდინათ და შეიმუშავეს კამპანია „იპოვე გამოსავალი.

20 თებერვალს გაიმართა გამოფენა „შედი ჩემს მდგომარეობაში“, რომლის ორგანიზატორები იყვნენ ქსენონი და არტ ჯგუფი იდეალისტი.

 

კამპანიის ოფიციალური პრეზენტაცია ზიანის შემცირების ეროვნულ კონფერენციაზე მოხდა იმპროვიზირებული პერფორმანსით. დარიგდა ამ დღისთვის შემუშავებული საინფორმაციო და პრომო მასალები. ამავე ღონისძიებაზე მოხდა გამოფენის „შედი ჩემს მდგომარეობაში“ ხელახალი პრეზენტაცია. 


ასოციაცია

ასოციაცია "ქსენონი"...

ზიანის შემცირების საქართველოს ქსელის ელექტრონული საინფორმაციო ბიულეტენი - 2016

ზიანის შემცირების საქართველოს ქსელის ელე...

მედიკამენტით მხარდაჭერილი თერაპია - მეთადონი

მედიკამენტით მხარდაჭერილი თერაპია - მეთა...

 REAct -ის 2020 წლის პირველი ნახევრის ანგარიში

REAct -ის 2020 წლის პირველი ნახევრის ან...

REAct-ის გუნდის განცხადება 5 ივლისს მომხდარ მოვლენებზე

REAct-ის გუნდის განცხადება 5 ივლისს მომხ...

პრაქტიკული რჩევები აივ/შიდსთან მიმართებაში

პრაქტიკული რჩევები აივ/შიდსთან მიმართება...

რეაქტის 2021 წლის სრული ანგარიში

რეაქტის 2021 წლის სრული ანგარიში...

ივნისის თვეში დოკუმენტირებული უფლებების დარღვევბზე რეაგირება

ივნისის თვეში დოკუმენტირებული უფლებების ...

შიდსის მსოფლიო დღის კამპანია

შიდსის მსოფლიო დღის კამპანია...